29 Temmuz 2010 Perşembe

Eşek arısı arıyorum..

Karar verdim; şaşırmayacağım :))
Konuştuğu, dağarcığına eklediği kelimelere şaşırmayacağım,
Bu iş böyleymiş demek ki...

Tuvalet eğitimine onun tepkilerinden dolayı başlamıştım, ikide bir bezini çıkarttırıp, lazımlığına oturup çişini yaptığından...Geçen hafta hadi başlayalım dedik, sanırım erken oldu ve ben bugün itibariyle vazgeçtim,erteledim, zaten hiç bir zaman hiç birşeye zorlamadım onu, bunu da canı isteyince yapsın...

Düşünmemeyi sağlayan bi mekanizma var mıdır beyinde acaba? Varsa da ben hiç beceremiyorum...
Dün akşam yattım yatağıma ve şöyle dedim; 2 gecedir hiç uyanmadı, ne güzel, sanırım büyüdü ve bu böyle devam eder artık, kızım bak düşündün böyle ya kesin uyanır bu gece, kışt kışt aklımdan düşünceler...dedim, demez olaydım....
3-4 kez uyandı hem de ağlayarak, "anne şen de gel yanıma, şu (su) " dedi..
Asıl işin en kötü tarafı ne biliyor musunuz?
Ben, uzun zamandır hasta olmuyor, ne güzel, dedim içimden...
Zamanı geri çevirme yöntemini bulsunlar acilinden...
Ama yok bunu paylaştım ya, belki olmaz:)))

12 yorum:

Bilges dedi ki...

EŞEK ARISI HİKAYESİNİ MERAK ETTİM AMA :))

derya dedi ki...

içinden geçirdiğin kötü bişeyi hemen dışa vur der annem, olmazmış ozaman... denemesi bedava;)

hamur açan elleri ısırırım:)

Sibelbek dedi ki...

aynı şeyi bende düşünmüştüm geçen gün... hastalanmadı ne zamandır ne güzel dedim... annem, bugün burnu akıyor biraz dedi... :s

Deniz dedi ki...

düşünceler gelsin, geçsin, iptal düğmesine bas!
ciddiyim, iptal de...
Beyin aptaldır, direktifleri direkt alır

Deniz dedi ki...

Düşünce gücünün yapamayacağı şey yok

bahriye-krm dedi ki...

ben de çok yaparım bunu..annem kendi kendine nazara getirmek der...kerem gece yatağını ıslatmadı,uykusu düzene girdi,yemeğini bitirdi...gibisinden ne zaman konuşsam,hoppp tam tersi oluverir...en iyisi hiç düşünmemek :))

Işıl dedi ki...

esek arısı nee

ELİF dedi ki...

Hay dilimi eşek arısı soksun derler ya, o.

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

canım kötü ve negatif düşünceleri yaz bi kağıda ve yak gitsin :):)

Bilges dedi ki...

hahaaa... bilmece misali başlık olmuş... o kötü düşünce balonuna ben de kıl oluyorum..denizin önerisini deniceeemm

Güneş Akay dedi ki...

Annelerin nazarı çabuk değermiş :=)

Canfeza dedi ki...

İnşaallah hastalanmaz ve saplıklı güzel günler deliksiz uykular sizi bekler..;)