27 Temmuz 2010 Salı

İlk otobüs yolculuğumuz..

Çarşamba gece bindik kızımla otobüse, ilk otobüs yolculuğumuzdu...2 kişilik koltuğun 1,5' luk kısmını o kullanmasına rağmen çok güzel bir yolculuktu...Sabah 06:00'da otobüsten indikten sonra Gelibolu' ya geçmek için bindiğimiz vapurda yüzümüze vuran ılık rüzgar daha bir tatil havasına soktu ikimizi de...Neyeye didiyok anne? diye 500 kere sormasına rağmen çok güzel bi yolculuktu,
4 gün gözümüzü açıp kapadık ve bitti. Yine yapacağım, çünkü minik kızımla yolculukta çok rahatmış, korkmam artık...

Tam bir su kuşu, denizden çıkalı 5 dakika geçmesine rağmen "denize gidik anne" diyebilir..Ki sürekli "bida denize gidik anne" dedi.
Bıraksam-hiç abartmıyorum- sabahın köründen, akşamın karanlığına kadar yüzebilir...Yüzebilir derken şaka yapmıyorum, ben karnından tutuyorum, o ayaklarını kollarını çırpıyor, bir de suya dalıyor, yüzünü suya sokup sokup çıkarıyor..Yutma sakın kızım dediğimde, suyu yaladı:))

Şansımıza Gelibolu festivali vardı, ayrıntılar bir sonraki yazımda..

16 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Çok güzel resimler. Süper bir paylaşım. Teşekkürler. Ellerinize,emeğimize sağlık.

Saygılar.

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

merhaba elif
hanım,uzun zamandır rüya'yı takipteyim...ilk resimde görünen kıyı lapseki olmalı,ben lapsekili'yim ailem de orada çok özledim şimdi...ayrıca gelibolu'nun festivalleri çok güzel olur

sevgiler

derya dedi ki...

tenkyu;)

Adsız dedi ki...

:) Çok akıllı,uslu Rüya fıstığı..Aferin ona, annesini üzmeden yolculuğunu keyifle geçirmiş..Fotolar çok güzel..Ayaklarındaki kocaman terliklere bittim, ne şeker duruyor..Odil de sürekli ayaklarında benim terlik ve ayakkabılarımı kullanıyor evde:)) tak tak tak akşamları babası kafayı yiyor:))

Burcu.. dedi ki...

Çok güzel yaa. O minik yeşil mayolu totosunu yerim ben onun.

Sahili de kendinize mi kapattınız naptınız bomboş valla :))

Deniz dedi ki...

denize gidik anneee: )))

güzel surat:)

anne kaleminden dedi ki...

bana da kıyılar milas-ören i anımsattı :))

evrim dedi ki...

hoşgeldiniz..ay muhteşem canım benim nasıl da yakışmış bikinisi..suyu sevmelerinden dolayı çok şanslıyız bence..denize çığlık çığlığa giren çocuklar var..bir de acayip şaşırdım otobüs yolculuğunuza ben asla cesaret edemem..

ELİF dedi ki...

Fuat bey, çok teşekkür ederim.

Melek Durunun annesi, çok teşekkür ederim, takip ettiğiniz için, babam Gelibolulu, ailem orda oturuyor, bilseydim Lapsekiyi daha çok çekerdim:))

Deryacığım ne demek canım:)

Fatmacığım, evet ya Rüya da bayılıyor, aslında yazımda "lütfen terliklere dikkat yazacaktım" unutmuşum:))

Burcum, saat sabahın 8'iziydi:))) Otobüsten indik, denize girdik:))

Denizciğim, konuşmaları duysan, dağdan indi sanırsın:))

Anne kaleminden, yok yok değil, insan özlediği yerlerimi görmek istiyor ne:)) Lapseki-Gelibolu buralar:))

Elçin dedi ki...

Eskişehir ve Gelibolu...Benim çocukluğumun yedi yılı orada geçti, hala unutmam Geliboluyu ve sık sık gideriz yüzmeye:) Hamzakoy ve civarı meskenimiz olur. Çok ama çok seviyorum. Ne güzel geçmiş günleriniz.Maşallah kuzuya:)

Krema Tadında dedi ki...

şapkası çok yakışmış :))

füsfüs dedi ki...

o şapkalı halini yerin ne tatlı olmuş koca şapkayla. yeşil mayolu totoya ben de bayıldım

bahriye-krm dedi ki...

özlemişiz rüya kızı :))
her resim ayrı güzel,her resim de ayrı bir tatlı...ne güzel yüzmeyi de öğrenmiş :))
maşallah ona...

Işıl dedi ki...

tatıl gıbısı varmı yaa.helede onlara ne kadar keyıflıler orda

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Allahım o bikiniye ne demeli acaba? Apışıp kaldım :/ nasıl yapmalı da onun içindeyken onu yemeli??? içim gıcıklandı valla :)) öpsem, yesem, yesemmm ....

Güneş Akay dedi ki...

Elif, Begümde aynısını yapmıştı, yutma dediğimizde yalamıştı :=)
çok fıstık olmuş rüya çok...
Sevgiler.