6 Temmuz 2010 Salı

İ-na-na-mı-yo-rum....
Bu kadar fazla kelimeyi ne zaman öğrendiğine,
bu kadar uzun ve anlamlı cümle kurabildiğine,
Beni bu denli şaşırtacak cevaplar vermesine....
İnananamıyorum...
Hala tercümanı şeklinde gezsem de artık daha anlaşılır konuşuyor....

Daha önceki yazılarımda kucağında küçük bir tavuk vardı, bu haftasonu da aynı tavukları gördük;
Kucağına almak istedi tekrar,
Ama anneciğim çok büyümüş bunlar, artık alamazsın kucağına dedim,
Anne, ben de büyüdüm, dedi...
Kimse yoktu yanımda, benden başka kimse duymadı bu cevabı...
Babasına anlattım koşa koşa...

Annelerle çocukları arasında kimsenin bilmediği, hissetmediği, duymadığı çok özel anlar var....
Anneden başka kimseye yapmadığı nazlar, cilveler var,
Anneden başka kimseye söylemediği sözler...
Bundan dolayı da özelsindir onun gözünde, o da senin gözünde...
Eğer aramız iyiyse, uyumaya gittiğimizde bana en az 15 defa sevdiğini söylüyor...
Gereksiz ağlamaları dışında beni kızdıran hiçbirşey yok...
Bir iş telaşı var ki başımızda, tatil diye yanıp tutuşuyorum ama nasıl olacak hiç bilmiyorum...
Vallahi kızım için çok istiyorum;
gözümün önünde onun, sadece altına giydirilmiş bikinisi, kafasında şapkası, elinde küreği, kovası, yanımda oynuyor hali, benim elimde kitabım ve göbeğimdeki çatlakların az buçuk daha az görünmesini sağlayan güneş banyosu...Sonra babası da giriyor hayalime, ki o iyice ütopya oluyor işte:))
Ama kanmak üzere galiba, çaktırmıyor ama o da istiyor:))
Hayal mekanım Bodrum, kumlu sahilleri....
Ben şimdiye kadar neyi istedim de olmadı dicem, büyük konuşmaktan da imtina edicem...
Büyük konuşmuyorum, sadece istiyorum...
Sesimi duyan olursa diye;)

13 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

18 ay ve 2 yaş sanırım dil gelişiminde dönüm noktaları :))) daha yolun başındayız çok şaşırtacaklar bizi :)
bir de bodrumun kumlu sahilleri, kova kürek oynayan mayolu çocuklar, kitap okuyan anneler :)) nasıl bir hayale daldırdı beni :)

elfeyp dedi ki...

Bekliyoruz o zaman :)
Poponun içi kum dolana kadar oynasınlar, sonra 'Doooruu bayooyaa anneee' :))

elif ada dedi ki...

Çok tatlılar ya. Her seferinde benim de çenem düşüyor söyledikleri karşısında

Burcu.. dedi ki...

Benim içinde ister misin kısa bir tatil? Belki senin olabilen isteklerin arasında benimki de kaynar :))

Rüyanın kostüm çok güzel, saçlar çok güzel, herşeyiyle çook tatlı :)

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim bence istersen yaparsın sen... Bak gör bir sonraki yazında Bodrum'dan bildiriyorum dersen hiç şaşmam:)

füsfüs dedi ki...

isteyenin bir yüzü, sen yine de iste, mutlaka olur canım benim

Güneş Akay dedi ki...

ben şimdiden iyi tatiller diliyorum o zaman :=)
ve aynen bende inanamıyorum vede o gereksiz ağlamalar çok sinir bozucu oluyor ama geçecek diyorum..
Sevgiler..

Deniz dedi ki...

gerçekten Elifcim, anneyle çocuk arasında çok tuhaf, sihirli bir iletişim var, göz göze gelerek bile anlaşılıyor bazen.


Tatil rüyan da gerçek olsun tez vakitte

Işıl dedi ki...

ben pazar a gıtcem he he

Mlke_Btkn dedi ki...

Bodrummu SEN DELİMİSİN YAA!!!

BENİ DELİ Mİ EDİCEN ŞİMDİ SABAH SABAH :))

Uçsam mı ben şimdi ne yapsam bilemedim, iyisdimi denize dalayım :P :)))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Çocukların her yapdığı olay her söylediği kelıme anılarda ne kadar da özel yerleri kaplıyor..
Onlarla yaşam sil başdan şekıl alınıp sil başdan sunuluyor bizlere..

Anne ile çocuk arasındaki bağ o kadar geniş ki..Sonu ve başı yok.
Anne yüreği her şeyi algılıyor taşıyor.Çocukda bunu bildiğinden en olmadık naz ları anneye sunuyor.

Elif !
Tatil ! Tatil..
Aynı hayal içindeyim ben de..
Senin gibi ben de kızım için istiyorum.Onun doğa ile iç içe oluşu geliyor gözümün önüne , mutlu oluşu çocuklar için şart tatil ama imkanlar işde.
Ahh ahh iş yoğunluğu doruk da hele ki İnşaat sektöründe isek yaz sezonu tatili hayal oluverıyor.

Kimbilir belki senin sesini de benim sesimi de bir duyan olur ..

ELİF dedi ki...

Anne kaleminden, ben bi çıkamadım o hayalden:))

Elifciğim, ne güzel bi yerde yaşıyosunuz siz ya...

Umurcuğum,nasıl tatlılar bu kişiler:))

Burcucum, ooo benim dileklerin arasında kaybolur gider seninki, gittin say:))

Özlemciğim, yok yahu bu sefer zor gibi...

Füsunum, istiyorum yapmıyo sonra kendim hallediyorum:))

Güneşciğim, Begüm de yapıyor mu öyle ağlamalar,inanamıyorum...

Denizciğim, sen gittin darısı başıma...

Işıl, hain Işıl:))

melikem, yok kız getiren, ben hayal kuruyorum sadece:(

Sevilim, benim sesim duyuluyor da öbür kulaktan çıkıııp gidiyor:)

aysencifci dedi ki...

Hahahaha! Elif'cim sen o tatile çıkarsın çıkmasına da o kitaba elini sürebilir misin orası biraz zor:))
Ben her sene kayınvalidemin yanına gidiyorum 1 hafta kızımla ve inanırmısın peşinde koşmaktan, yemek yedirmeye çalışmaktan, tuvaleti için habire denizden eve koşmaktan, kumlu ayaklarını temizlemekten, günde 40 posta üst baş değiştirmekten, habire bakkala gidip dondurma almaktan, kimseye gitmediğinden 24 saat dip dibe olmaktan, diğer çocuklar tarafından itilip kakılmasın diye gözümü dört açmaktan, sabah 07.00'de uyanan çocuğu kimseyi uyandırmasın diye 1 saat yürütmekten, taş toplamaktan bitap düşüyorum da..
Öptüm sizi