15 Temmuz 2010 Perşembe

Hiç bile bile zarar verdiğini görmedim kimseye, sürekli itilip kakılmasına rağmen....
Uf ayağım acıdı anneciğim, dediğimde eğilip öpmeyi teklif edecek kadar sevecen....Çok gurur duyuyorum bazen onun bu sevgi doluluğundan...
Tuvalet eğitimine başlamadık....
O başladı kendi kendine.....
*
"Emine, çarşamba büyük paka götür beni", demişti...(Bakıcısının evinin ordaki park; büyük park:))
Kırmadım tabi ki, iş çıkışı almaya gittiğimde atladı boynuma, yorulmuş belli, eee kaydıraktan 58 kere kaymak kolay olmasa gerek:))

Çarşamba demişken...TIK...

10 yorum:

Bengü dedi ki...

Elifim ablam, senin gibi sevgi dolu olacak tabii ki Rüya'cık ta :)Yalnız gitgide güzelleşiyor yavrum. Galiba sizin doğurduğunuz kızlar hep böyle güzel oluyor. Ayşegül'cük meydanda :) Acaba benimki nasıl olur :P Deneyip göreyim bari.

aysencifci dedi ki...

Elif'cim, Rüya'nın 2 yaşını tebrik ettiğimi zannederken ETMEMİŞİM ben! O kadar UTANDIM Kİ anlatamam!
Ne olur kusuruma bakma, VALLAHİ de tebrik ettim zannediyordum:((((
Nice sağlıklı, uzun ömürlü, mutlu, birlikte yaşlarınız olsun inşallah!
İnsan görmeden bir çocuğu sever mi? Severmiş! Benim hep Rüya'yı şöyle doya doya bir koklayasım ve öpesim var! O boncuk gözlerini sevesim var! Sen benim yerime onu boool bol kokla ve öp.
Seninde anneliğinin 2.yılı kutlu olsun. Kendinle gurur duy böyle sevgi dolu bir kuzu büyüttüğün için, hemde çalışırken! İkinizi de çok öptüm. Tekrar tekrar özür dilerim.

ELİF dedi ki...

Bengüm, ne tatlısın sen...Görmeden bilemeyiz, hadi çabuk tut elini:))

Ay Ayşeniiiimmm, nasıl da yemiş bitirmişsin kendini yafu:)) Olur mu öyle şey, ben senin ne kadar iyi biri olduğunu biliyorum, aklımın ucundan bile geçmedi aa bizi tebrik etmedi diye, insan neler atlıyo hayatta ne olcak yani, ben seni çok seviyorum, öperim tabi, merak etme sen:)) Ha bu arada, belki çalışmasaydım bu kadar sevgi dolu olmazdı, ne bilim işte:)))

Sen Gelince dedi ki...

Bilmez miyim ben Rüya kızın nasıl sevgi dolu olduğunu... Annesi gibi:)

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Gözleri ışıl ışıl..
Yüzü ay misali tılsımlı
Yüreği sevgi dolu taşmış taşmışda konu vermiş dudaklarına..

RABBIM Nazarlardan esırgesın cümle evladı...

Elif !
Rüya elime gecmesın senın tüm itirazlarına ve onun mınık cığlıklarına ragmen her yerınden öpecegım...

Adsız dedi ki...

Gözlerin güzelliğine bak maaşallah..Sevgi akıyor..

Mutluanne dedi ki...

Maşallah Rüya kızınızı Allah nazardan korusun çok şeker

gelibolu17 dedi ki...

selam canım bıraktığın yorumu okudum..
burayamı geliyosun (gelibolu'ya)
görüşelim müsait olursan.
glcanix@hotmail.com benim msnim
sevgiler selamlar

ELİF dedi ki...

Özlemciğim, çok teşekkür ederim bu 2 kişiyi içine alan iltifatın için:))

Sevilciğim, valla itiraz etmem ya, adım çıkmış benim,çocuğunu öptürtmüyor diye, yok öle birşey:))

Fatmacığım, Odilin gözleri gibi...

Utkunun annesi, amin, çok teşekkürler..

Gelibolu, eve bu haftasonu için öyle bir planım var, eğer müsait olursak görüşürüz neden olmasın...

mine dedi ki...

:) o kadar tatlı ki fotoda insanın içine sokası geliyor
maşallah uzun mutlu bir ömrü olması dileklerimle..