26 Mart 2009 Perşembe

sadece 1 uyku...

Rüyam gündüzleri 2 kere uyur öğlen saatlerinde 1 saat kadar, akşamüstü 1,5 saat kadar.Ama dün öğlen uykusundan sonra bir daha uyumamak için direndi, bir denemede bulundum,denemez olaydım,hemen vazgeçmeme rağmen yarım saat ağladı..sonuç;uyumadı.Akşam daha oynasa oynayacak, 21.30 da uyuttum neyseki.Aslında 9 aylık bebeğin gündüz 2 uykusu olması gerekiyor,biz şimdiye kadar çok istikrarlıydık,bakalım düne has birşey miydi yoksa böyle mi devam edecek,göreceğiz:)
Kelime dağarcığına bir kelime daha eklendi:dede (her ne kadar http://mucizemsinbebeim.blogspot.com/2009/03/neden-ki.html görmesede:) diyor işte napalım:))

5 yorum:

sinem dedi ki...

Bu dönem sürekli huy değiştiriyorlar ,bizimkide hergün farklı bir davranış içinde.Umarım 1 günlük olur bu uyku değişimide seni fazla üzüp yormaz annesi:)

ELİF dedi ki...

sağol sinemcim,bende öyle umuyorum.zülalide öp benim için.

mummy dedi ki...

Uyku konusunda'şöyle olması gerekiyor'ları bırakalı 3-4 ay oldu..Çünkü o 'gerekiyor' ları düşünüp de olmadığını görünce insan kafayı yiyebilecek noktaya geliyor..Gece uykusunda anormallik yoksa bırak gündüz istediği kadar uyusun:))Strese sokma kendini:))

Öpüyorum kuzucuğu..
Sevgiler..

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim Nilsu da bir kaç kere ara ara aynı şeyi yaptı. Ben çok şaşırdım öğlen 11-12 arasında çektiği uyku ile nasıl akşam yatış saatine kadar durduğuna. Acaba dedim önce ama ertesi gün eski düzene döndü. Bu tarz bir şey olabilir. Yani bilemiyorum tabii. Tek uykuya geçenler durumdan çok memnun aslında. Ama daha küçükler ya:)

ELİF dedi ki...

aslında haklısın mummy ben çok takmam aslında ama düzeni değiştiğinde azıcık afallıyor insan ama nilsunun annesinin de dediği gibi henüz pek ufaklar.
Nilsunun annesi rüya dünde aynı şeyi yaptı ve uyumadı,sanırım böyle devam edecek.