6 Mart 2009 Cuma

kilolarım ve ben....


Doğumdan sonra en çok taktığım konuların başında geliyor bu kilo konusu,helede hamile kalmadan öncede epey bir kilo almışsan.Bu arada rüya emmeyi bıraktığı için cesurca ele alabiliyorum bu konuyu,zira kime söylesem hemen susturuveriyorlardı beni.

Ne eski kıyafetlerim oluyor ne de mağazalarda beğendiğim kıyafetler yakışıyor,en iyisi hiç almamak deyip sinir bozukluğu içinde çıkıyorum mağazalardan,ama başlıyorum artık vereceğim kiloları azmettim,aldığım koşu bandı yatak odasından güzel bir dekorasyon aracı olarak bakıyor bana sessiz sessiz ama gel görki hiç sevmedim spor yapmayı,şimdilik akşam yemeklerini azaltarak başlamak istiyorum amacıma.Hadi Kolay Gelsin:))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) Ben bir diyetisyenden yardım alıyorum. Ama içimden gelmedi hiç başlamak :) istersen listeme bir bakarsın.
Sevgiler.

ELİF dedi ki...

güneşcim aynen benimde hiç içimden gelmiyor,listeni göremedim tarihi nedir..

evrim dedi ki...

kilo mu..amanın amanın..1 ay haftada 3 gün spora gittim duru 3 ayını bitirmişri sanırım..sonra hep bahaneler buldum kendime..çıplakken aynaya bakmıyorum artık..yani bu göbeğin gitmesi zaten mümkün değil bence..çok çok vahim benim göbeğimin durumu..bazen içerde bir bebek daha varmış gibi geliyor:))yaz da taklaşıyor, bikini giyemeyeceğim kesin!!

evrim dedi ki...

bu arada koşu bandına güzel nevresim asılıp kurutulabiliyor:))

ELİF dedi ki...

ay evrimcim güldürdün beni,benim koşu bandı tozu alınmaktan eskidi valla..