24 Mart 2009 Salı

konuşmasamda anlatırım derdimi...


Rüyacığım dün gece biraz sık uyanarak uyudu,yanıma almak zorunda kaldım,sanırım gündüz yediği sebze püresinden dolayı içi yanmış olacak ki çok su içti.Her zaman su biberonunu gördüğünde ağzındaki emziği diliyle iter ve ağzını açıp yusyuvarlak yapar.Gece yanıma aldığımda yeniden uyandı o uyanınca bende tabi,göz göze geldik ve emziğini yine fırlattı ağzından ve ağzını açtı,1-2 dakika içinde beynim şarj etti,rüyacık susamış ve su istiyor,koştum aldım odasından biberonunu kana kana içti.
İşe geldim ve hala gözümün önünde o hali; ağlamadan,sızlamadan nasıl da anlattı bana susadığını...

4 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Gerçekten artık o kadar iyi anlatıyorlar ki neyi isteyip neyi istemediklerini... Şaşıp kalıyorum bazen:)

ELİF dedi ki...

büyüdükçe daha da şaşırtıcı oluyorlar di mi?

Adsız dedi ki...

Canım benim begümde her gece mutlaka su içer bana çekmiş sanırım.

xxx dedi ki...

ne güzel su içmesi.. benimki hiç su içiyor hemde hiç.. zorla hatta yerlere yatırarak içiriyorum :) bir kaç kaşık sadece.. hep tükürüyor, sevemedi suyu..bak şimdi moralim bozuldu..niye içmiyo bu kız su...