27 Mart 2009 Cuma

mızmız...


Dünkü yazımdaki olay bugünde devam etti,uyumadı yine ama ben bu sefer uyutmak için hiçbir çaba sarfetmedim sadece bekledim...cık...
Bu son haftadan beri sanırım Rüyanın huyu değişiyor ve özellikle bana yapıyor,yemek yemesi azaldı,mama sandalyesine oturtmak bir mesele,gündüz uyumuyor vs.
Bu sabah 06:30 da uyandı,yanına gittim yatağına düzgün yatırdım(turluyo yatağın içinde çünkü),her zamanki gibi oturdum sandalyeye ve uyuyormuş numarası yaptım,yok ııh,saçını okşadım,yok ııh, akşam az yediği için acıkmıştır ve açlıkla yer diye düşünerek biberon maması yaptım,midesi bulandı, yanımıza yatırdım;uyumadı,en iyisi kahvaltısını hazırlayayım dedim,indik mutfağa ,beklerken mızır mızır ağladı, ve mamasını vermeye başlayınca başladı ağlamaya zor zahmet yarısını yedirdim,çok ağladı, e tabi benim sinirler de ağladı. Ne yapayım yemesin dedim aldım kucağıma,koydu kafasını omzuma ,iç çeke çeke dolaştık salonda ordan oraya...15 dakika sonra uyudu omzumda...Sanırım üstüne gitmemeliyim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende begümün uyku problemini dişlere yoruyorum,ama gece uyumayan çocuk zor gerçektende..

Sen Gelince dedi ki...

Şimdi bir şey diyemedim işte... Bu mızmızlık geçici bir süreç sonuçta... Fazla takmamak gerek sanırım ama tabii sinirler farklı söylüyor bazen...

sinem dedi ki...

Of Of annesini üzüp yorarmıymış küçük Rüyacık . Bir dönemdir bence ,biraz sabır:)

xxx dedi ki...

selam, diş çıkarma döneminde olabilir mi? belki bu yüzden huysuzluk yapıyordur..benim yeşil erikde zaman zaman huysuzlaşıyor. yemek sorun oluyo, uykuda.. bir süre sonra kendiliğinden tekrar düzene giriyor..