31 Mart 2009 Salı

hadi hadi hadi artık...


Çok sıkıldım ben bu soğuk havalardan hele de Eskişehir'in bitmez ayazından, Hadi yaz gelsin artık,sanki yaz gelince daha mutlu daha pozitif daha ZAYIF olacakmış gibi hissediyo insan.Rüya emmeyi bıraktıktan sonraki rejimim kör topal devam ediyor,arada aksaklıklar olsa da fena gitmiyor bence.

Sanki yaz gelince zayıf olmak mecburiyeti hisseder ya insan(en azından ben) , gaza gelmek daha mümkünmüş gibi.

Çok sıkıldım kilolarımdan, hemen yoruluyorum,ağırlıktan bacağımın sol yanı ağrıyor,kuzucuğum kucağımdayken çabuk yoruluyorum,giydiğim hiçbirşey yakışmıyor,kıyafet almaktan nefret ediyorum çünkü hiçbiri güzel durmuyor.

Yaz gelsin;

Rüyacımla birlikte bahçemize şişme havuzunu kurup,başına şapkasını geçirip oyun oynamak istiyorum,parklara gidip (Büyükerşen'in süper parklarına:)) gezmek istiyorum,dondurma yemek istiyorum,pazar kahvaltılarını bahçeli lokantalarda yapmak,pikniğe gitmek istiyorum, işten eve geldiğimde kızımı alıp kısa yürüyüşler yapmak istiyorum,

HADi Yaz Gel ArTIK.....

7 yorum:

Güneş dedi ki...

Al benden de o kadar :) yaz gelsin artık ..

Sen Gelince dedi ki...

Benim de çok ihtiyacım var yaza... Hatta Eskişehir'de olmaya... Adalar'da soğuk bir şeyler içmeye... Güneşli ılık bir günde annemle oturup laflamaya...

ELİF dedi ki...

NİLSUNUN ANNESİ ANNEN ESKİŞEHİRDE Mİ BİLMİYORDUM,BURAYA GELDİĞİNDE MUHAKKAK BEKLERİM BAK.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

selaaaam
elf'in blogundan buldum sizi.
bi çırpıda okudum eski yazılarını
minnoşa sevgiler

sinem dedi ki...

Ah Elif benimde hararetle beklediğim bir mevsim yaz. Artık gelsin istiyoruz ;Büyükerşen ablam iktisat okurken rektörüydü Anadolu Üniversitesinin. Ben lisedeydim o zamanlar yinede Porsuk kıyısında açık havada oturuşumuzu hatırl
arım.Adamın elleri sanki sihirli dokunduğu yer güzelleşiyor değil mi....

ELİF dedi ki...

- hülyacığım memnun oldum tanıştığımıza,sevgiler (bende senin yazıları okuyacağım:))
- Sinem ben de anadolu işletme mezunuyum,ben okurken de rektörümüzdü hocam..Bu adamı bu halk seçmeseydi zayen yazıklar olsun derdim...

Sen Gelince dedi ki...

Evet Elif'cim annemler Eskişehir'de yaşıyor... Çok uzun yıllardır... Ben de Anadolu Üniversitesi'nde 2 yıl okuduktan sonra bırakarak Ankara'ya geldim. Çünkü sözde idealim olan bir bölümü kazandım. (Pöh ne idealmiş ama:))) Geliş o geliş işte... Ama bir ayağım her zaman Eskişehir'dedir...