28 Mart 2012 Çarşamba

Kreş faydalı bir yer arkadaş:)

Yeni aldığım fotoğraf makinesini de kaybettim, kreşte çektiklerini yayınlıyorum ben de, ha şöyle birileri fotoğraf çeksin ben yazayım olmaz mı?
**
Tırnak yeme, burun karıştırma, gereksiz ağlama vs.vs. bir sürü konu, 4 yaşındaki çocukla ilgili bir pedagogla konuşulabilecek makul konular bence...Konuşurken konuyu kendime çevirdim, yardım istedim bi anlamda; çok ağlıyo, herşeye ağlıyo, sadece bana ağlıyo dedim, çok öfkeleniyorum ve buna engel olamıyorum dedim....Sizin karakteriniz bu, sizin karakterinize alışacak ama yine de bazı önlemler alın çok sert olmaması için dedi...Rahatladım mı? Evet, hem de çok...Hatta yumuşattı bile beni bu değerlendirme...Çok farklı bir bakış açısıydı, içimi okudu....

6 yorum:

Deniz dedi ki...

:) Anlaşılmak gibisi yok

Deli Anne dedi ki...

ben de kendime iyi geleni aldım hemen: sizin karakterinize alışacak:)

alışıp savunma da oluşturuyorlar zamanla neyse ki:)

Aylin Siliğ dedi ki...

Bazen rahatlamak iyi bir başlangıç icin yeterlidir:) ben bunca yıllık tecrubemden anladım ki anneler duymak istediklerini yetkili ağızdan duymayı bekliyorlar:))

anne kaleminden dedi ki...

fotoğraf makinesi için geçmiş olsun :( pedagogun yorumu beni bile rahatlattı valla...

ELİF dedi ki...

Deniz, feci iyi geliyor:))

Deliciğim, benimki savunurken beni dövmeye başladı napcez?:))

Aylin, bunu duymayı istediğimi bilmiyordum, hatta şimdiye kadar hiç aklıma gelmemişti.??

Annecik, hele de 2 taneyle çok zor be anacım, makina için de sağol ayrıca..

Sen Gelince dedi ki...

Elif'cim ben bile rahatladım yani buradan:)