29 Mart 2012 Perşembe

"bebek değilim ben" diye fırça atmayı biliyorsun ama zırlak!:)

Sabah güneşi gördük biz, hava 1 derece de olsa gördük neticede:))

Güneş gözlüklerini takıp havalı havalı yürüyen bu kızla, akşam pijamalarını giymiş, sürekli ağlayan kızın aynı kişi olduğuna inanamıyorum bazen...

Bir anı hatırlatıcı olsa keşke yakama takabileceğim çip şeklinde; öfkemi kontrol edemediğim zamanlarda bir televizyon açsa önüme; hem gösterse hem de avaz avaz bağırsa;
Sen de bir zamanlar çocuktun, aynılarını yaptın,
 diye!!

Hatta şöyle kafamın arkasından itekleyerek çaksa şamarı, beni kendime getirse!!!!


İstanbul' a gidiyoruz bu haftasonu, ana-kız...
Yolda çok eğlenceli bir anne olmalıyım....:)

8 yorum:

Nil dedi ki...

bana da lazım böyle bir silkeleyici. sus be kadın desin. eşek kadar kadınsın parmak kadar çocuğa mı şarlıyon desin.

iyi yolculuklar.

ELİF dedi ki...

evet evet şart, biz şarladıkça o bize şarlasın:)))

anne kaleminden dedi ki...

size iyi yolculuklar. biz de öyleydik belki ama bizim annemiz de bize kızmıştır zamanında. yani paradoksal bir durum :)))

ELİF dedi ki...

Offf hem de ne kızma, gözüyle bile dövebiliyordu annem 5 metre uzaktan:))

Sen Gelince dedi ki...

Valla ben çok uslu bir çocukmuşum annem öyle diyooo:)

GüzelDuruGünler dedi ki...

her anları okadar başka ki bu cimcimelerin geceyle sabahki haline benimde inanamadığım çok oluyor benim kızın..ana kız gezmek gibisi yoktur buarada biraz zorlu da olsa zaman zaman:) keyiflidir herşeye rağmen :) iyi yolculuklar size:)sevgiler canım:)

Süreyya dedi ki...

çok zor bir tatil geçirdik biz Rüya'yla bir hafta,kızımı tanıyamadım :( ciddi öfke nöbetleri geçirdim,sakinleştirdi herkes beni,bana yapıyor böyle başka kimseye değil..çok üzülüyorum :( umarım tatiliniz iyi geçmiştir :) sevgiler..

Onur Kayıkcı dedi ki...

Umarım mutlu bir hafta sonu geçirmişsinizdir.Babam genelde uslu olduğumu söyler fakat annem evi darma dağın yaptığımı söyleyip durur.Sanırım babam o hallerime daha az rastlıyordu.E nede olsa anne kucağında yamacındayız hep.Her ne yapıyorsanız kolay gelsin :)