23 Nisan 2011 Cumartesi

Şapka Partisi...

Taa, 2-3 hafta önce bir yazı verdiler kreşten; 22 Nisan 2011 günü, geleneksel şapka partimiz vardır, kendinizin, evdeki artık materyallerle yaptıgınız bir şapka falan filan...
Benim işler hep böyledir, hep son dakkaya kalır, e bir de geziler falan derken, yumurta kapıya dayandı tabi..
Keçeden olmasını istedim, bir kısmını arkadaşım Çiğdem aldı, ben de iş çıkışı gittim malzemeleri almaya, yoktur benim evde öyle artık malzeme falan, zincir çekmekten bir adım öteye geçemem tığ işinde bile...
Biraz internetten fikir, biraz arkadaşlardan fikir derken oluşturdum kafamda...
Alternatif olsun diye bir sürü başka malzemeler de aldım, kullanmadığım o kadar çok şey kaldı ki, şapkanın maliyeti epey fazla oldu...

Neyse eve geldik, oturdum şapka yapımına...
Ortaya çıkan budur,
%100 kendim yaptım, elimi bile kestim, keçe dikmek zormuş arkadaş...
Seneye keçe yapmam ben:)))

 Benim yaptığıma inanmayanlar!!
Şapkanın alt kısmındaki çapraz dikişlere de dikkat çekmek isterim :)))
Lütfen yani:)))



17 yorum:

elif-kayra dedi ki...

elif süpersin

benim parti tükkanıma transfer edelim seni:))

rüya yada çok yakışmış

bahriye-krm dedi ki...

dediğim gübi çok güzel olmuş elif,ellerine sağlık...arka detaylara da ayrıca bayıldım...ben inanıyorum sana :)
rüya nasıl mutlu olmuş...özlemişim bu güzelliği...

Şerife dedi ki...

şapka güzel olmuş da kızının başında daha bir güzel omuş :) 23 nisanınız kutlu olsun

xxx dedi ki...

harika olmuş.. ponponlar düğmeler.. yok, yok bu şapkada.. eline sağlık valla..

elif ada dedi ki...

Vaaawwww muhteşem olmuş...

Sümeyye dedi ki...

çok şeker olmuş ellerine sağlık,becerikli hatunsun maşallah :)

Mlke_Btkn dedi ki...

ama ben inanmam :P

ay çok yakışmış ama ya, nasıl güzel malzeme güzel, alt yapı sağlam sen keçe değil, başka şey yapsan da yakışır zaten ama hakkını yemeyelim tamam ellerine sağlık süper olmuş :))

Ömer Tuna dedi ki...

Kesinlikle çok başarılı olmuş. Niye inanmayalım canım biz anneler bu çocuklardan sonra yaratıcı, süper anneler olduk:))

Burcu dedi ki...

Bence süper olmuş.. Ellerine sağlık...

anne kaleminden dedi ki...

çok başarılı buldum ben :))) ellerine sağlık, çok yakışmış rüya ya..

Sibelbek dedi ki...

ben tepesinden anladım senin yaptığını :P

Zeren İŞSEVENLER dedi ki...

Çok güzel olmuş. Rüya'ya da çok yakışmış. Maşallah çok tatlı..
Zeren İşsevenler

annesiningülü dedi ki...

çok güzel olmuş :D

Deniz dedi ki...

Aman da aman hamarat gacı :)

Deli Anne dedi ki...

Sen Rüyanın kafasına aba geçirsen gene olurdu, taşıyan güzellik böyle olunca:) maşallah.

Seda Demirel Genç dedi ki...

Bende beğendim eline sağlık çok güzel olmuş şapka:-)

ELİF dedi ki...

Hepinize teşekkür eder, hepinizi öperim :))