18 Nisan 2011 Pazartesi

samsun,çarşamba,perşembe,ordu vs.vs...

Çocukluğumun en büyük şahitlerinden bu çeşme....
Nasıl anlatsam ki...
Karşısındaki koca gövdeli dut ağacı....
İkisine sorsanız günlerce anlatırlar...
Benim unuttuklarımı bile...

 Yorucu ve soğuktu...
 Gözümü açtım kapattım bitti sanki...

 Hayatta en sevdiklerim diye sayarsınız ya, anneannem ilk beşimin içindedir her zaman...
 Anneannem 4 sene önceki halinden çok daha iyi...Şimdi 88 yaşında...
 Bir daha görür müyüm bilmem....
 O olmazsa, bir daha o yollara gider miyim bilmem....Ama en az bir kere daha gideceğim kesin, ne kadar çok uzun olursa o zaman, o kadar iyi...
 Ahh hava güzel olsaydı da; köyümün içinde daha çok nefes alsaydım, çocukluğumu hayal etseydim...
Domuz tepesine çıkıp, dedemin söylememi en sevdiği türküyü söyleyebilseydim...
Yaz tatillerinde, uzun otobüs yolculuğunun sonlarına doğru, yaklaştıkça kalbime yerleşen heyecanı, çocuk olduğum için mi yaşar mışım acaba?

9 yorum:

NALAN dedi ki...

çoçukluğumun yaz tatileri oralarda geçti samsun,çarşamba,ordu..zira bağlayan bir sebep vardı şimdi o da yok gitmek için özledim bende..

Adsız dedi ki...

Karadenize kızımla gitmek istiyorum,sizden gezilecek yerler hakkında bilgi alsam hiç fena olmaz aslında.Kısa ve öz paylaşım için teşekkürler ayrıca.

Mlke_Btkn dedi ki...

Allah uzun ömürler versin anneanneciğine!!

Bir başkadır benim memleketimm...
Denizinin yosun kokusu bile burnuma geldi, o kadar yani ;)

başka kokuya gerek yok, anladın sen onu!!!

Deniz dedi ki...

Sende ne çok memleket var Elifim :)

İstanbul, Eskişehir, şimdi de bunu öğrendik...

Allah uzun ömür versin kıymetline

aysencifci dedi ki...

Elif'cim hoşgeldiniz, özlettiniz. Resimler HARİKA! Bu sıkkın günümde içimi açtın ya, sana çok teşekkürler. Rüya'm nasıl? Umarım iyidir. Öptüm sizi.

gülay dedi ki...

Ordu,Perşembe yazısını görünce nasıl heyecanlandımm.En son 2 yıl önce gittim ben de dede toprağıma.
Eğer bir terslik olmaz ise bu yaz yine perşembe yaylasına çıkmak niyetimiz.
Bak yine burnumun direği sızladı....yaşlandıkça daha mı çok özlüyorum acaba?

Ayla dedi ki...

Ben köyümü sevmezdim ama karadenize boyndan boya gezdim yaylara bayıldım oraları seviyorum:)Bende her ay samsuna giderdim 2 aylığına hoş babamdan ayrılıyorum diye gitmek istemezdim belki de ben ö yüzden sevmiyorum köyleri neyse

derya dedi ki...

Ama en az bir kere daha gideceğim kesin, ne kadar çok uzun olursa o zaman, o kadar iyi...
çok etkilendim bu cümleden oysa benim hiç anneannem olmadı...
kalemine sağlık.
ama bi rüya fotosu isterdim hani;)

ELİF dedi ki...

Nalancığım, olsun gezmek için gidersin olmaz mı :((

Red Riding Hood, turlar çok güzel gezdiriyorlar,tavsiye ederim.

Melikeciğim, pide kokusu da fena olmazdı şimdi hani:))

Deniiiizzz, dur kuzum o kadar az değil, dur sayayım; Babam Gelibolu, annem Ordu, Samsunda doğdum,İstanbulda büyüdüm,Eskişehirde oturuyorum:)))

Ayşenim hepimiz çok iyiyiz, çok sağol, ben de seni ve idilimi öperim.

Gülay, insan cidden çok özlüyor, keşek biraz daha yakın olsa...

Ayla, çocukluk acıları hep uzak kalmak di mi...

Derya, sen benim hep can alıcı sözlerimi buluyorsun, yüreğine sağlık senin emi :)))