4 Ağustos 2011 Perşembe

İşte bu kadaaar!!!!!

Bunu yazmayı nasıl unuttuğuma inanamıyorum!!!
Beze hoşçakal diyeli15 gün oldu nerdeyse..
Hem de bir çırpıda,bir anda, ilk 3 gün içinde 1-2 kaza dışında hiç sorunsuz...
Gece,gündüz hiçbir kaza yaşamadan veda ettik o belini terletip, isilik çıkaran beze...
Zamanı varmış...
Geçen seneki o talihsiz denememizin sebebi de Rüya' nın hazır olduğuna dair belirtiler vermesiydi aslında, ikimizde yanılmıştık...
Arkadaş, çocuk büyütürken hiçbir şey için acele etmeyeceksin, bunu anladım...

Tarihe Not: 37 aylıkken bez bırakıldı:))
İnsanın çocuğu bezsiz dolaşıyor diye omuzları daha bir dik yürür mü allahaşkına?
Ya havam batsın!!! çok gururluyum:))))
Ondaki gurur, bendekinden bin fazla.....

Not: burnundan altına doğru dikkatlice bakınız: Bir ton ruj..
Kime benzedi bu çocuk bilmem ki....

16 yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

ne güzel paradan tasarruf ve pişikten uzak günleriniz başladı darısı başımıza..
rujsuz kız olur mu sende annesi topuklularda yakışmış ama
sevgiler

çakıltaş dedi ki...

Çok çok çok şirin bu kız!ve de güzel... favorimdir bilesiniz;)

hava atmanız hususundaysa darısı başıma derim:) Defne de şu aralar bez istemiyor.Belki bırakır bezi belki sıcaktandır sadece bilemiyorum hiç.

tebrikler Rüya'ya

çiğdem dedi ki...

ben sana diyorum yaz bak pas tutuyorsun :))) kaleminden mahrum bırakıyorsun

füsfüs dedi ki...

ohh ben rahatladım sanki, çok sevindim:)

çiğdem dedi ki...

fotoda dikkat edilmesi gereken ikinci detay topuklu ayakkabı bide topuklu ayakkabı hastalıklarını ne yapacaz bu kızların :))

Sibelbek dedi ki...

ayakkabılardan belli kime benzediği :))) Maşallah bebeğime benim :)

burcu dedi ki...

çok sevindim ben bu habere.)

bahriye-krm dedi ki...

elif'cim o gurür duyma,dik yürüme olayı nedense bana hiç yabancı gelmedi :))
bez olayına çok sevindim en çokta rüya adına...sıcaklarda hiç çekilmez çünkü...
rujlu rüya'yı kocaman öpüyorum...kız çocuğu başka bir güzel :)))

Unknown dedi ki...

Ay aynısını bende yapardım çocukken.en sevdiğim şeydi hatta :)))))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

afferin kuzuya.. darısı başımıza dicem ama daha epey var...

elif ada dedi ki...

Aferin sana Ruya. Kesinlikle haklısın Elif, hazır olduklarında her şeyi kolayca hallediveriyorlar zaten. Ayakkabılar çok yakışmış prensese

Nil dedi ki...

bez bitmişse topuklu ayakkabı ve ruj hakedilmiştir annesi. ne de olsa artık genç bir kız oldu.
bizimki arada tutturuyor ama şimdilik geçiştiriyorum. bakalım ne zamana kadar?

yıldız dedi ki...

her türlü rahatlık,gözünüz aydın olsun;)

Mlke_Btkn dedi ki...

15 gün oldu ve kazasız he!!! Vay anam vay, maaşallah yahu kırkbin kere :)

Biz acele ediyoruz herşey için, nedense! Oysa bıarksak hepsi zamanla oluyor, bu acele niye .)

Kime mi benzedi? babasına değil herhalde, töbe töbe :P

Bengü dedi ki...

Oooo Rüya'cık hayırlı olsun bezsin günlerin :) Ruj konusuna gelince, ben pek süslüydüm küçükken bana mı çekti acep ;)

xxx dedi ki...

gözün aydın.. süslüyü öpüyorum..