5 Mayıs 2011 Perşembe

Sen Gelince...

Gidemedim, kızımı bırakabileceğim birini bulupta bir önceki yazımda bahsettiğim konferansa gidemedim, bakıcısına bırakabilirdim ama o uzak yola gitmeyi de ben göze alamadım, napalım sağlık olsun...
Cumartesi günü Eskişehir' li Nurturia anneleriye buluştuk, çocuklarla olunca biraz hareketli de geçse iyi geliyor bana böyle buluşmalar..
Canım arkadaşım da sürpriz yaptı bana o gün, birkaç saatini ayırdı o da katıldı aramıza, her zaman ki gibi çok güzel fotoğraflar çekti....
Hele siz bir de beni çektiği fotoğrafları görseniz...





6 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Bizim için çok büyük bir keyifti. Çok özlemiştik hem sizi:)

Mlke_Btkn dedi ki...

vallahi bizim de en güzel fotoğrafımızı canım arkadaşım çekmişti, ellerine sağlık...

alt yapı sağlam olsada ne kadar, kendi çekim kabiliyetin de var gerçekten...

ama Rüya'm ayrı bir güzel çıkmış ee anasının kızı ;)

Sibelbek dedi ki...

çekene de çektirene de maşallah. seni de görelim??? :)))

bahriye-krm dedi ki...

güzel yüzlüm :))

annesiningülü dedi ki...

maşallah...

Deniz dedi ki...

görelim o zaman ;- )