17 Şubat 2011 Perşembe

Güzel bir gün...

Eğeeer, dışarıdaki hava üzerimdeki kabanımı çıkartma gereği duyduruyorsa bana, içimdeki karartıları da o kabanla birlikte çıkarıyorum, bunu anladım...
Beni bu güzel havalar iyileştiriyor...
Kızıma yazlık elbise almaya başladıysam eğer, yazın gelmesi yakındır, kelebeklerim kozalarından çıkmaya başlamışlardır demektir...
Mart kapıdan baktırsa da arkası bahardır.....Bekleriz....

05.02.2011 tarihinde, Cumartesi sabahı sürpriz bir şekilde benim için hazırlanmış doğumgünü pastam :))
Rüya' nın deyimiyle "doğumgübü pastası"...
Canımın içi, seninle üflerken o mumu, dilek tuttum;
Senin için....Bizim için...
İkimizin nefesiyle söndürelim her zaman....

15 yorum:

Unknown dedi ki...

İnşallah dileklerin gerçek olur ve mutlu yıllar Elif..

Sizi bir dergide gördüm ana-kız. Çok güzel çıkmışsınız. Rüya'nın kıyafetine de bayıldım. Maşallah size..

ELİF dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)) Motto da gördün sanırım di mi? Rüya hanım ünlü biraz kendisi sosyetede :))

elif ada dedi ki...

Umarım bu pasta gibi muhçteşem, tatlı bir yaşamın olur kızınla vi tüm sevdiklerinle

keyf_i sibel dedi ki...

geçte olsa mutlu yıllar.dileğine bayıldım inşallah hep öyle olur hepimizin...

Işıl dedi ki...

pasta super

xxx dedi ki...

harika bir pasta ve harika dilekler.. herşey gönlünce olsun..

elfeyp dedi ki...

Çoook mutlu yıllar diliyorum sana adaşım..

bahriye-krm dedi ki...

elif, o nasıl güzel bir dilek...AMİN

evrim dedi ki...

TEKRAR NİCE SAĞLIKLI HUZURLU BOL KAHKAHALI YAŞLARA

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Gelen yaş sana geçeni hiç aratmasın.
Yep yeni bir yaşla beraber yaşamına her daim mutluluk serpişsin..
Umarım yaşam sana kızına ve sevdiklerine hep adil olur.
Mutluluklar hep sizlerle olsun..

Sevgiler.

aysencifci dedi ki...

Canım geç görenler kervanından biri olarak daha nice muhteşem Rüya'lı yıllar dilerim sana. Herşey gönlündekinden de güzel olsun ömrünce. Çok öptüm

anne kaleminden dedi ki...

mutlu yıllar, süpriz pasta da harika görünüyor :)

ELİF dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim canlar!

Unknown dedi ki...

Evet kuaförde Motto dergisine bakıyordum..
Minik sosyetik Rüya Hanım :) Çok tatlı..

Deniz dedi ki...

pasta nefis bu biciriklarin sabah hali daha da nefis