30 Kasım 2010 Salı

Menepozluyu zorlar bu sarılmalar :))

Bayılıyorum bana kızmasına:)
Gözlerinin karası daha da bi kararıyor :))
***
Dünden beri kalbim sıkışıyor;
Öğretmeni ameliyat olacak ve en azından 1 ay yok, alternatifler üretiyoruz kreşimizin sahibiyle, umarım kolay atlatırız bu süreci..
Ben bi gün yüzü görmeyecek miyim yahu?
***
Kaleminin ucuna kalemtraşı takıp veya ıslak mendilin üzerine sticker yapıştırıp, " anne bugün senin doğumgübün, üfle pastanı" diyerek geliyor..Doğumgübü dedikçe yiyorum ağzını :))

Yanlışlıkla bir yerime çarptığında "pandon" demesi,
"anne gel, ısmanak yiyeceğiz" demesi,
İsteğini yerine getirdiğimde "tesekküy edeyim" demesi...
çok hoşuma gidiyor....
***
Artık kendi kendine uyumalı diye düşündükçe, o daha da abartıyor uyuma şeklimizi, "sıkı sıkı sarıl anne" diyip sırtını göğsüme yapıştırıyor, ellerim göbeğini saracak şekilde, bacaklarımda yukarı çekilmiş bir halde olacak ki ayakları değsin bana...bu şekilde uyumalıyız, halimi bir düşünür müsünüz? cenin pozisyonu almış olmaktan dolayı tutulmuş her yerimi mi? yoksa burnumu gıdıklayan saçları mı? uyuşmuş kolumu çektiğimde hemen uyanıp, geri bağlamasının zorluğu mu?
Yazık babasına, çoktan tekmeyi yemişti onun yerinde olsa :)))))

5 yorum:

aysencifci dedi ki...

Kızgın bakması bile güzel:) Ne diyeyim öpmek yetmez YE ONU:)))

anne kaleminden dedi ki...

bittim o dudakları büzüşe, kaşları çatışa gözlere :))) o kızarken gel de gülme :))

derya dedi ki...

elifcim tanrı seni ödüllendiriyo işte daha ne istiyosun;)

evrim dedi ki...

ay çok güldüm son cümleye...

Deniz dedi ki...

Hahhaaaaa:)))Ay bilmez miyim o cenin menin hallerini, bi kolum yerde , bi bacağım gökte yatıyoruz biz de