24 Ocak 2011 Pazartesi

Şimdi özetler...

Geçen hafta İstanbuldaydım..
Orda olmak bana inanılmaz iyi geliyor...
Aitliğim bir orası bir burası sanki, arafta kalmış gibi...
Kızımla birlikte araba yolculuğu yaptık, 3 saatte gittik, 3 saatte geldik, hızlı şoför olduğumdan değil, yolların artık çok güzel olmasından...Ve kızımın giderken de gelirken de uyumasından dolayı molaya bile gerek duymamamızdan...
Canımın diğer yarısının kızının, Ayşegülümün doğumgününe yetiştik...(Fotoğraflar berbat) - Küçükyalı...
Pazar günü de halamın kızının nikahına gittik... - Sarıyer...
Arkadaşlarımla buluştum... - Florya...
**

Bu Cumartesi Nurturia Eskişehir anneleriyle buluştuk, çocuksuz...
Açıkça söylemeliyim ki, giderken bu kadar zevk alacağımı düşünmemiştim,
Çok güzel 3 saat geçirdik, konuşmaları yetiştiremedik,
Çocuklarımızın arkasından dedikodu yaptık,
Bir daha buluşma için sabırsızlandık...

Ha, bu arada ben mütemadiyen her hafta bir kere düşüyorum :(
Bu buluşmada oturduğum sandalyenin bacağı kırıldı ve ben bir anda yerle bir oldum,
Nedenlerinin ne olabileceğine dair ufak bir test size;
a) Çok kiloluyum
b) Sakarım
c) Şanssızım
d) Hepsi...
**
Cumartesi akşam yeğenimizin doğumgününü kutlamaya gittik, Rüya gecenin dansözü, bense yeme rekormeni seçildim :))

Amma, spora başladım, bu hafta tam gaz başlayacağım artık ve bu sefer paramı da yakmaya hiç niyetim yok, sevmem sporu ben ama bu sefer sevdim gibi....


Cumartesi günü buluşmaya gitmeden önce 1 saatlik zamanım vardı, kendimle başbaşa...
Markete girdim, ne pirinç ne de bebek bezi baktım...
Kendime 2 kitap, Elif Şafak Firarperest' e başladım bile... Ve Aşkın Nur Yengi yeni albümü...Tavsiye ederim..
Kızıma bir Mickey Mause cd'si ve 2 adet ahşap puzzle,
Eşime de çorap :) Gülmeyin çok sevindi :))

Aaaa pardon, belli bir rakamın üzerinde alışveriş yapanlara Ayçiçek yağı 5 liraydı :)
Ben bu marketten evsel alışveriş yapmadan yine de çıkamadım :))

12 yorum:

keyf_i sibel dedi ki...

hangi arada düştün canım ya.biz gittikten sonra sanırım.neyse geçmişolsun.oh be bu fotoda çıkmışım.öptüm.

ELİF dedi ki...

Sibelciğim siz gelmeden önce, henüz 3 kişiydik allahtan, baya yere yapıştım, nalları havaya diktim :))

Burcu dedi ki...

Bir dahaki sefer eskişehir nurturia anneleri buluşması hafta sonuna denk gelirse ve haberim olursa ben de katılırım walla :)

Deli Anne dedi ki...

ohh yarasın arkadaşım..

Sibelbek dedi ki...

ben de spora başlamak istiyorum...

Deniz dedi ki...

:)Ayyy Rüya'nın daracık jeanine de bakınız, havalııııı güzellikkk

Güneş Akay dedi ki...

gecenin dansözünün görüntüleri yok mu :=)

bahriye-krm dedi ki...

elif spor sevilmez mi...hem de gitme fırsatın var ne güzel...tadını çıkar...
deniz gibi ben de rüyamın jeanine bayıldım...çok yakışmış...tam güzellik...

Sen Gelince dedi ki...

d- hepsi diyorum:) sen de kafamı kırıyorsun di mi a şıkkından dolayı... Tabii ki c:) Sen İstanbul Nurturia buluşmasına katılmadın mı?

ELİF dedi ki...

Burcucuğum, biz bi senle denk gelemedik ki anacım:))

Deli anne hemen yarıyo işin kötü tarafı:)

Sibelciğim, sen beyin jimnastiği yapıyosun yeterince:) bir de vücudunu yorma bebeğim :))

Deniz:))Bezle bile ufacık bi popo oluyo, o yüzden bezden ayırmıyorum ben :)))))

Güneşciğim, var aslında, hatta kendine bi arkadaş buldu onunla oynadılar:)

Bahriyeciğim çok teşekkür ederiz.Sporu sevmek istiyorum evet evet:) Ama 1 saat vaktim var ve spordan çok koşturması yoruyor beni:)

Özlemciğim katılamadım çünkü ablamın kızının doğumgünü vardı aynı gece:(

Sibelbek dedi ki...

alemsin heee!!! :)))))

haticesural dedi ki...

Alışverişin her türlüsü güzel. Ohh ohh gez bakalım ; )