25 Ocak 2011 Salı

4-5 saatin özeti...

Hafta içi, eve saat kaçta gelmişsek gelelim, her akşamımız aynı rutin;
Eve girince çekmeceyi açıp, bir çikolatalı sütü alıp, Baby Tv açtırılıp, karşısına yeşil sandalyesi çekilir ve bu en fazla 15-30 dk.sürer, sonrasında televizyonu kapatır ve bebeklerini ya yere serdiği yastıklar üzerine ya da koltuğa dizer...Sıkılmadan her akşam...
Bense fırsattan istifade makyajımı, lensimi çıkarırım ve üstümü değiştiririm...Eğer henüz çağırılmadıysam biraz bilgisayara bakarım, ojemi çıkarırım, biraz kitap okurum veya makineye çamaşır atarım, yarın giyeceklerini hazırlarım vs.vs...

Sonra aşağıdan seslenir bana;
"Annee, bebeklerim seni özledi, gel bizimle sen de uyu"
Ben aşağı inerim, o ışıkları kapatır,
Biraz yerlerde sürünmek suretiyle uyuyomuş gibi yaparız... 
 Sonra, akşam yemeğine kadar yemesi için birşeyler getiririm, genelde kuru üzüm,fındık,kuru dut gibi şeyler...
Biraz( en fazla) 5 dakika kadar haberlere bakarım...
O, o saatlerde kakasını bezine yapmış olur,
Birazcık ikna çalışmalarımdan sonra, odamıza çıkarız, ben onu okul kıyafetlerinden komple arındırırım ve poposunu banyoda yıkadıktan sonra, üstünü giydiririm...
Orada yarım saat kadar oynaşırız, yakalamaca, mıncıklamaca, eğer o aşağıdayken yapmadıysam ve çamaşır varsa bana yardım eder,makinaya çamaşırları atarız, o kapağın içindeki deterjana bakar illa ki, dişlerini fırçalarız, illa ki 2 adet kitap seçip, yatağın yastıklarını sırtımıza dayayıp, kitap okuruz, önce ben sonra o....
Sonra yemek faslı vs....
Ne kadar sıkıcı ve sıradan di mi?
Bayıltıcı...
Cık, değil, benim için hiç değil...
Bu rutinler bana nasıl haz veriyor anlatamam,
İlk yarım saatte kendimle kaldığım saatler,
Sonra onunla cilveleşmelerimiz,
Tüm günümün en rahatlatıcı saatleri bunlar...
Asıl özgürlüğümü, onunla geçirdiğim esaret saatlerinde bulmak....
Çelişkili gibi ama hiç değil...

15 yorum:

Sibelbek dedi ki...

yok yok... hiç çelişki yok yazdıklarında...

İkizBebek dedi ki...

Elif, bu kızlar aynı :)

anne kaleminden dedi ki...

ben de çelişki göremedim :)

Adsız dedi ki...

stres topu bunlar:)
yaşamayan anlamaz:)
2 saat sonra ben de stres atmaya gidicem
bir dahaki istanbul seferinizde haberimiz olur inşallah.
senin için değil ha, rüya'yı görmek için bu heves:))))
öperim ikinizi de

uğurlu gelecek dedi ki...

şu bebeklerini dizmesine hastayım..

Deli Anne dedi ki...

ımm bana pek güzel geldi bu akşamlar..

evrim dedi ki...

süper rutin işler bunlar..bayılıyoum ben bu rutinlere..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Hıc sıkıcı degıl aksıne rahatlatıcı ...

Burcu.. dedi ki...

Her anı "huzur"u anlattı bana sanki :)

elif-kayra dedi ki...

sıkıcı değil buna benzer rutinler bizde de mevcut ama tüm günün yorgunluğunu attığımız anlardan.

bahriye-krm dedi ki...

ben bu 4-5 saati 24 saatte sığdıran biri olaraktan cevap veriyorum elif;hiç sıkıcı değil...ama bazen de yalnız kalmayı özlemiyor değilim...işte çelişki de bu nokta da devreye giriyor sanırım...

Işıl dedi ki...

O BAKIS NE OYLE.. CANIMMM

ELİF dedi ki...

Çelişki derken :) esaretin özgürlük vermesinden bahsetmek istemiştim:)

İkiz bebek, kızlara bayılıyorum(z).:)

Müdüürr, Rüyayı blogtan görüyosun zaten hep, ne olur beni merak etsen azıcık :))

Uğurlu gelecek, ben de toplamamasına hasta oluyorum:)

Deliciğim, güzel güzel :)

Evrim, nasıl oldun sen?

Kiraz çekirdeği, hele de günün stresinden uzaklaştırması açısından oldukça rahatlatıcı gerçekten..

Burcucuğum, evdeki huzur, mutluluk budur:))

Elifciğim, herkeste var yani bu rutinler demek ki..

keyf_i sibel dedi ki...

bu rutinleri yaşamak için koşa koşa geliyorum bazen.özellikle bizimki elleriyle besliyor hayali pastalarla beni.(ama hayali de olsa yarıyorlarmı ne)

aysencifci dedi ki...

Ama o yandan bakan boncuk gözleri yerim ben!!Bir dahaki buluşmaya bizde bekliyoruz heee, ona göre. Öptüm sizi. (Ama en çok Rüya'yı)