26 Ocak 2011 Çarşamba

Hamile olduğumu öğrendiğim gün....

Farkında mısınız bilmem? 3 gündür ne kadar düzenli olarak yazılarımı yazıyorum; haftasonu buluşmamızda, sevgili Aslının, yazmadığında kızıyorum, sizi uzun zamandır takip ediyorum demesi bi hayli gaza getirdi beni, onure oldum, mest oldum...Buradan teşekkür ve sevgilerimi yolluyorum :))


Annelerin dünyasını uzun zamandır boşlamış olmam ve bu haftaki konunun da benim konum olması da tam baskı yapmışken üzerimde değerlendireyim dedim.

Hamile olduğumu öğrendiğim gün, yeni hayatımın ilk günüydü....

6 yorum:

Sibelbek dedi ki...

her nasılsa tahmin ediyorum senin bekleyişin ardından o günkü sevincini...

Aygül dedi ki...

Rabbim evladının acısını göstermesin. inan bana kolay ve normal hamile kalsada bir kadın o ayrı bir duygu.Hayırl evlat olsun minik Rüya

Ayla dedi ki...

Son yazınız bir önceki yazılara gitmeme vesile oldu,boğazım düğümlendi, duygularınızı o kadar güzel anlatmışsınız ki hala kendime gelemedim, Allahım Rüyanıza sağlıklı ve uzun bir ömür nasip eder inşallah.

bahriye-krm dedi ki...

RÜYA GİBİ yazını ilk okuduğumda ne hissettiysem yine aynılarını hissettim...
allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin ona...

Sitare dedi ki...

Allah Rüyana kavuşturmuş seni ve bu Rüyadan da hiç uyandırmasın inşallah.

Unknown dedi ki...

ilk okuduğumdaki gibi yine gözyaşlarımı tutamadım,bizi yazılarından ve Rüyadan mahrum bırakmadığın için teşekkürler,sevgiler...:))