13 Ocak 2011 Perşembe

Neşe :)


Her akşam tüm minderler yere indiriliyor, tüm bebekler muntazam bir şekilde yatırılıyor, bir yastık bana bir yastıkta kendine ayırıp, cümbür cemaat yerlerde yatıyoruz. Bazen de koltuklara diziliyorlar..
**
Dün akşam babasına, " ben seninle yatıcam" dedi, sırf uyumamak için, yatar mı hiç? yatağın üzerinde zıplamalar, takla atmalar, babasının göbeğine sıçramalar...
Birden bire aklıma geldi geçen gün, yine aynı hallerdelerken babasıyla....
Şöyle seslendim; Neşeeee, hadi kızım yatmaya gidiyoruz :)))
O günden beri ara sıra Neşe diye sesleniyorum, ağlamaklı bi sesle, "ben Neşe değilim, Yüyayım"
Adını değiştiriyorum, vazgeçtim Rüya' dan, artık sana Neşe dicem diyorum...
Çok Kızıyor:)))

**
Haftasonu ikimiz sinemaya gittik, Rapunzeli seyrettik, 3 yaşından küçükleri almıyoruz dedi ordaki bayan, ama dedim okuluyla birlikte hep sizin sinemanıza geliyorlar (hep derken bir kere geldiler aslında:))..O zaman aldık biletlerimizi....İlk yarıda şeker yedi, ikinci yarıda mısır...Başından sonuna kadar hiçbir sorun çıkarmadan izledi, salondakiler güldükçe benim kızım kahkahalar attı...
Çizgi filmin sonunda gözleri dolan annesini görmedi allahtan :))
Ama çok eğlendik, artık sinemaya da birlikte gidebiliyoruz...
Eyvah eyvaha da birlikte gitsek çok mu yüklenmiş olurum birdenbire acaba :))
**
Haftasonu İstanbuldayız kızımla...Süper heyecanlıyım(z)...

9 yorum:

aysencifci dedi ki...

Ne? İstanbul'mu? Nerdesin bakem? Öpüyorum sizi. Bir görüşme ayarlasak diyorum hııı??

ELİF dedi ki...

Aysenim çok yoğun bir haftasonu olacak sanırım,Şubat sonu gibi ilkokul arkadaşlarımla buluşma yapacağız, tekrar geleceğim, o zaman görüşmeyi istiyorum:)

Adsız dedi ki...

bize de geliiinnn..
ciddiyim bak

Sibelbek dedi ki...

ben bişii demiyorum bak!

Sen Gelince dedi ki...

Neşe'nin annesi sen çok fenasın:(((( Anladın sen:)

Mlke_Btkn dedi ki...

Neşe :))
evin neşesi dimi, ben de Can olum benm diorum, men can olu deiilim, men batibanim :)) diye bozuluyor :))

Deniz dedi ki...

Aaaaa aldılar mı, ben de bir kere götürdüm almadılar, denemiyordum, ama rapunzel'e götürmek istiyorum...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

O nasıl bir güzellik bayıldım bebeklerin sıra sıra dizilmesine:))

Unknown dedi ki...

çocuk filmleri dışında normal bizle sinemya gelmesini bizde çok istiyoruz ama 5yaşındaki kızımı almıyorlar 7yaş sınırı varmış ctesi eyvah eyvaha gittik eşimle beraber gişede genede sorim dedim irem yanımızda yoktu küçük çocuğuda alıyormusunuz dedim eyvah eyvaha alınıyor dedi sınırlamayok dedi hemen eşime döndüm çabuk seans başlamadan alıp gel kızmızı allahtan sinema yakındı bende biletleri aldım onları bekledim :))ve bizle birlikte ilk kez çocuk filmi hariç bir film izledi