30 Mart 2011 Çarşamba

Sinüzit...
Teşhis bu...
Perşembe günü doktorumuza gittik, o berbat öksürüğü haricinde hiçbir hastalık belirtisi yoktu, 1-2 öksürük şurubu yazdı ve bir de antibiyotik, kullanma antibiyotiği, nolur nolmaz diye yazıyorum, eğer ateşlenirse vereceğiz dedi..
Tam da o gece ateşlendi ve bu ateş 3 gün 3 gece sürdü....
Ama yine bir teşekkür kendisine; ateşin verdiği halsizlik geçtiği an neşesinden hiçbirşey kaybetmedi...
Ve başladık tabi antibiyotiğe, şuruba hiç itiraz etmeden içer Rüya ama bu antibiyotiği böğürerek içiyor resmen, doz olarak yarım kaşık ve bu şişeyi ne zaman bitireceğiz bilmem....Alıştı ama, içiyor artık:))
İyi şimdi...
Bir de gözleri konjiktivit olmuş, damla damlatmak bir çile....

**

Dün gece yatakta sarıldı boynuma, "anne, iyi ki doğurmuşum seni" dedi.Çok güldüm..
Kızım o öyle değil, "İyi ki annem olmuşsun" diyeceksin dedim...Dedi:))
Yanında kedisi vardı,
O zaman iyi ki kedimi doğurmuşum, dedi:)))

**

Geçen gün internette bir yazımın, bir forumda paylaşıldığını gördüm...
Hoşuma gitti...
Çok hoşuma gitti...

**

Balık almış ona büyük halası...
Adını Neşe koyduk...
Geçtim balığın karşısına,
"Bak Neşe, Rüya sana bakacaaak, yemlerini vereceeek, suyunu değiştireceek." dedim.
Onun o ağzının şeklini, yüzündeki gurur ifadesini çok sevdim...
Öptüm, mıcıkladım, doyamadım....

7 yorum:

keyf_i sibel dedi ki...

geçmiş olsun kuzuma.

Mlke_Btkn dedi ki...

Deli :)))
gece gece okutulurmu böyle yazılar yaa :((

kıyamam ne zor olmuş ama hakikaten bir mucize olmuş işte..Kendi de Rüya gibi zaten bakmaya kıyamıyosun..
yerim ben sizi yaaa...allahım ayırmasın...

xxx dedi ki...

geçmiş olsun.. tez zamanda iyileşsin prenses.. balığın ismi çok tatlı, neşe.. prenses de ona baktıkça neşe bulsun..

annesiningülü dedi ki...

çok geçmiş olsun.

Sibelbek dedi ki...

geçmiş olsun canıma. beni de doğursun sonra da sarılıp, iyi ki doğurdum seni desin ama... istiyorum :)

Ömer Tuna dedi ki...

cok geçmiş olsun hastalıklar hiç olmasa yada onların yerine biz hasta olsak :(

diyaloglar çok güzel bayıldım.

aysencifci dedi ki...

Canım en nihayet bloglar açıldı da kavuşabildik! Çok geçmiş olsun kuzuya! Umarım artık daha iyidir. Seviyorum sizi ve öpüyorum bol bol.