16 Mart 2011 Çarşamba

Satma..


Bu sımsıcak bahar sabahında, blogumun açılmasının da verdiği sevinçle pek bi kıpır kıpır olasım var...
Bloglar kapatıldığından beri, elime fotoğraf makinesini bile almadım, arabanın bagajında ezik muamelesine maruz kaldı zavallı, üstü başı toz içinde, bugün çıkardım onu, ilgiye ihtiyacı var...

Bizde ise değişen pek birşey yok...
Kuzumun 1 haftadan uzun süren mızmızlık devresini biraz atlattık gibi, çokta ümitli olmamam gerek, çünkü bir günü bir gününü tutmuyor bu İkizler'in...
Kreşe gitmek istememe halleri dozunu hafifletse de devam etmekte...
Sabahları arabada parka gitme hayallerimize çok heyecanlanıyor...Ne güzel şu çocukluk halleri....
**

F'lere s ile ş arası birşey diyor Rüya...

 - Anne, benim bu bebeğim çok büyüdü artık, ismini değiştirdim...
 - Ne koydun ismini kızım?
 - Satma...
 (Yarılan anne)

**
Hoşuna giden birşey olduğunda veya şaşırdığında, inanamıyorum yerine kullandığı kelime; İnanamam...:)
Ben de senin nasıl bu kadar tatlı olduğuna inanamam:))

4 yorum:

Sitare dedi ki...

bu kızın gözlerine hastayım hastayımm.kırk bin kere maaşallahhh

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir isim bulmuş, bayıldım bebeğin yeni ismine :)))

ELİF dedi ki...

Sitare, çok teşekkür ederim:))Gözleri bana benziyormuş:)))

İçimizdeki karnaval, ben uzun süre güldüm o isme :)))

Deniz dedi ki...

:)))) Satma