4 Mart 2011 Cuma

Her yer tatil...

Ben, nasıl ve neden bloguma girip yazı yazabiliyorum bilmiyorum ama çoğu blogspotcular hala bloglarına giremiyorlar....
**
Sevgili Rüya kızım 1 haftadır evde, kızımın anneannesini çağırdık biraz tatil yapması için. Hayatından çok memnun, herhangi bir vukuatla karşılaşmamak için ben şimdiden hazırlık yapıyorum; Pazartesi okula gideceksin diyorum, itirazsız kabul ediyor. Ama hiç kreşe göndermesem bayılır, adını anmadı 1 hafta boyunca...Bu da benden ona sömestr hediyesi oldu :))

6 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Canım seni duyuyoruz,görüyoruz...Yılmak yok,devam!

Sibelbek dedi ki...

lazım böyle hediyeler benim boncuk gözlüme :)

derya dedi ki...

sen yaz yaz foto koy bizide tatile çıkarma;)

Çınar dedi ki...

Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun

Sevgiler

elif ada dedi ki...

Oh ne güzel tatil yapmış prenses. Onlar da bizimle birlikte mesai yapıyorlar ya

Deniz dedi ki...

Alışmasın fazla :))) Rahat batar