9 Şubat 2012 Perşembe

Gittin yeşil gözlüm, nihayet kavuştun Bozbeyline....

Demiştim sana ben;

Bu kadar çabuk gelmek istemiyorum demiştim......

Anneannem,
seni artık göremeyeceğimi düşündükçe, kalbim acıyor,
elimde son halinin soğukluğu, gözlerimde de yarı aralık gözlerinin görüntüsü, dudaklarımda kadife tenin..gözyaşın damlamasın dediler ama ben yine de koydum bir tane buz gibi yanağına...seni oralarda belki ısıtır diye....

Anavatanım parçalandı 31.01.2012' de, ben doğmadan 5 gün önce...

Bir Insanin Anavatani Cocuklugudur. (Epictetus)

8 yorum:

Burcu.. dedi ki...

Gitmese keşke en sevdiklerimiz, hep bizimle kalsa. Hep bunu isterim ama bir yandan da bencilce gelir bu istek bana..
Başın(ız) sağolsun, nurlar içinde yatsın..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Kuşum ;
Başınsağolsun..
Rabbim yatdığı yerde dinlendirsin..mekanını cennet eylesin..

Yakınlarına Sabırlar diliyorum.

annesiningülü dedi ki...

başınız sağ olsun.

Unknown dedi ki...

Başınız sağolsun, Allah sabır versin tüm sevenlerine..

Limon çiçekleri dedi ki...

Canımmmm...Başın sağolsun.Gözlerim doldu ve 2 yıl önce kaybettiğim anneannemi çok özlediğimi anladım..Onu son görüşümde yoğun bakımdaydıve el sallayıp daha evine,Antalya'ya gelicem ağlama dedi bana:((Son görüşüm oldu..Mavi gözlüydü ve o benim herşeyimdi.

aysencifci dedi ki...

Canım başın sağolsun, Nurlarda yatsın anneannecin...

burcu dedi ki...

canım başınız sağolsun:(((

elfeyp dedi ki...

Şimdi okudum Elifcim, nur içinde yatsın..Sabır diliyorum sana..