7 Temmuz 2011 Perşembe

Yatak büyük

Her bir yaşa, büyüdüğünün ispatını en azından kendime gösterebilmek adına değişiklikler yapıyorum..3 yaşın değişikliği;yatağımız büyüttük..Çok sevdi bu halini..
2 hafta önce tüm Pazar günümüzü odasını değiştirmekle geçirdik...Alttan çıkan arkadaş yatağını şimdilik ödünç alarak yukarı çıkarttık, yeni yatağının siparişini verdik, yarın kendi seçtiği!:) yatağı da gelecek...
Geçtiğimiz Pazar günü de Bursa-İkea' ya gittik, düşmesin diye yatak koruyucu, tek kişilik çarşaf,nevresim takımları vs. aldık...
Hatta abarttım, evdeki tüm tek kişilik takımları onun dolabına geçirdim, misafir geldiğinde ödünç alsam ruhu duyar mı acaba?:)
Ohhh öyle rahat yatıyorum ki artık...
Laf aramızda kalsın, 3 yaş falan bahane, ben bu yatağı en çok kendim için büyüttüm:))

13 yorum:

Nil dedi ki...

ne güzel olmuş. odası genişmiş. darısı kızıma inşallah

Sibelbek dedi ki...

o odaya o yatak küçük bile, ben olsam çift kişilik alırdım, hatta al sen, iki anne iki çocuk rahat rahat sığalım geldiğimizde :P

Mlke_Btkn dedi ki...

Ben orada ki makyaj masasına bayıldım :))

kendine göre aldığın belli minicik kalmış yavrum yatakta :P

Odası da çok güzel olmuş kenarlıklı resim de isterim ;)

Deniz dedi ki...

Elifkuşum, bişey sorucam kalkıp kalkıp geliyor mu gece falan? Ben hala korkuluğu kaldırmadım, ne olacak meraktayım:))

Ayla dedi ki...

Ne güzel, geniş bir odası var.İnşallah çok mutlu günler geçirir

Adsız dedi ki...

Tam bi cimcime odası :) Bücür seni !

Ömer Tuna dedi ki...

çok güzel olmuş ne güzel rengarenk bu arada son anda fark ettim Rüya'yı odayla uyumlu olmuş

Splendor dedi ki...

ben bayıldım bu odaya. sanki prenses odasıymıs gibi. cok guzel olmusssss.

aysencifci dedi ki...

Misafir yatağına talebim:)))
Şaka bir yana harika olmuş odası. Eh, üzüm gözlüme de daha aşağısı olamazdı:) Güle güle büyüsün, oynasın odasında kuzum. Öptük sizi.

Burcu dedi ki...

Cıvıl cıvıl odası, yeni yatağı da yakışmış ohhh yayıla yayıla yatsın artık.. :)

Güneş Akay dedi ki...

Rüya'cım çok beğendim odanı tatlım keyfini çıkardığın günler dilerim :=)

bahriye-krm dedi ki...

3 yaşla birlikte biz de kerem'in yatağını büyütmüştük...kesinlikle anne ve çocuklar için çok iyi oluyor bu büyük yataklar...ben rüyanın odasına bayılıyorum...hem kocaman hem de cıvıl cıvıl...

Fleur Citrus Sinensis dedi ki...

Blogumuza Bekleriz;

El Yapımı Ahşap Oyuncak Mu

http://oyuncakmu.blogspot.com/

Bedia & Emre