18 Şubat 2011 Cuma

Sorun anlaşıldı :((

Dün akşam;
                            Baba: Bugün de ağladın mı kızım okula giderken, dün ağlamıştın ya?
                            Rüya: Annemi istediğim için ağlamıştım, onu mu diyosun?

Sanırım son günlerde ağlaması okulu sevmediğinden değil, benden ayrılmak istememesinden, gel gör ki aynı boşlukları yaşıyormuşuz içten içe....
Ben de son günlerde sürekli ondan ayrılmanın huzursuzluğu içerisindeyim, kafam karışık...

Bir de kendi çapımda, tek kişilik bir kampanya başlattım restaurantlarda kızıma servis açmayan garsonlara karşı....
En azından bizden sonra gelen ve gelecek olan çocuklu ailelere her seferinde servis açmayı öğrenecektir.....
Bireylik yaşta değil baştadır, bunu öğrenecektir...

14 yorum:

Hilal dedi ki...

çalışan anneler olarak hep aynı gel-gitlerdeyiz sanırım Elif :(

çiğdem dedi ki...

kampanya bende katılıyorum yanlız değilmişim yüpppiii evet bide küfür eder gibi çocuklara büyük bıçak-çatal-kaşık getirenleride bu savaşa dahil edelim elifcimm :))
çalışan annelerde hep bu oluyorlar heralde bu bir "med-cezir"

YENİ BİR HİKAYE BAŞLANGICI dedi ki...

malesef aynı duygular aynı üzüntüler ve gelgitler :(:(

LiLa dedi ki...

Ben bu hafta yaşamaya başladım,ayrılığı ve getirip içime soktuğu vicdan azabı,özlem,çelişkiler...Ve henüz alışamadım.İkimizinde zamana ihtiyacı var sanırım..
Bizimde kararlı ve sabırlı olabilecek kadar güçlü olmaya...

Sitare dedi ki...

oınları salt çocuk değil birer birey olarak kabul etmeleri gerekiyor.illa bizim mi uyarmamız lazım.
elif ben de git geller içerisindeyim.minik kızım yaşına bastığında işe dönmeliyim ama nasıl ahh nasılll:((

evrim dedi ki...

sabah evden çıkmak hep problem ağlamalar yalvarmalar duru kreşe gitse eminim aynı sorunlar yine olacak elifcim..yaşları gereği anne delisi bu çocuklar e bizde kuzu delisi:( ama hayat şartları..bu arada duru da bana hemen garsonun ardından anne abiye söyler misin ben de tabak istiyorum diyor:)) eskişehirli garsonları eğitme çalıştayı-1:)))

Sibelbek dedi ki...

ne olacak bizim bu halimiz Elifim yaaa :((

keyf_i sibel dedi ki...

bu kuzuların bir lafı, bir bakışı, bir gülüşü bu kadar mı koyar anacıkların yüreğine...
elif kuzunuda al gel bana değişiklik olur.babanne demiş ya:))(ben hala oradayım kusura bakma...

elif ada dedi ki...

Elif, saygıyla selamlıyorum seni. Ben de aynı savaşın içindeyim. Kaç yaşında olsun çocuklarımız, birer birey ve onlara öyle davranılmalı. Gel gör ki uzaydan gelmişim gibi bakıyorlar bana. Yalnız olmadığımı bilmek öyle güzel ki. Tatlı Rüya'ya kocaman öpücükler gönderiyoruz

Unknown dedi ki...

Babalarda çalışıyor ama annelerin çalışınca çocuk kaldıramıyor galiba ..

Burcu dedi ki...

Kampanya süpermiş. Ben de rezervasyon yaptırırken hep 3 kişilik diyorum Ardayı da katarak :)

uğurlu gelecek dedi ki...

bende karnı açç olsun tok olsun mutlaka servis istiyorum onlarda birey.. evde olunca azcık uzaklaşsakta nefes alsak devamlı mıç mıç diyoruz çalışıncada bütün gün yanında olsam. bu ikilem çok zor..

Adsız dedi ki...

dış ses, böyle durumlarda bana geri adım atma diyor. her zaman beceremiyorum doğrusu..

Deniz dedi ki...

Midpoint var mı Eskişehir'de?
1 numara.. Çocuklara gösterilen özen, küçük çatal bıçaklar, boyalar...

Aaa dur annesozunde yazıp, tavsiye edeyim hatta...

Bi sözüm de Rüya'ya... Evdeki aynı versiyondan olduğu için söylüyorum... Banaa bakın, 15 yaşında, anne ben yalnız gidicemmm! diye bağırdığınızda bu ağlamalarınızı size hatırlatırız küçük hanımlar!