16 Kasım 2009 Pazartesi

Selçuk Şoray, MS, minik kuş...




Ortaokul yıllarında tanıştık biz. Kim tanıştırdı, neden tanıştırdı, nasıl tanıştık hiç hatırlamıyorum. O bakırköy Lisesinde ben Yahya Kemal Beyatlı Lisesinde.
Üniversite hazırlık için gittiğim dersanede bi baktım aynı sınıftayız, tanıdığız ya aynı sırayı paylaştık..hayatımda tanıdığım en komik insanlardan biri..O yıl ikimizde kazanamadık üniversiteyi :)))
Neyse bir sene sonra hırs yaptım ben, kazandım, o da...Sınavlardan sonra merak içinde telefon ettim ona,
- Anadolu Üniversitesi Turizm ve Otelcilik kazandım, 4 yıllık dedi,
- Ben de Anadolu Üniversitesindeyim, dedim, inanmadı,
- yine şaka yapıyorsun, dedi .
- valla bak, dedim. İnandı..
Buluştuk kampüste, hep birlikteydik, İstanbula dönüşlerimizi bile denk getirdik, trene hep birlikte bindik.
O bana minik kuş der, sırık boyuna rağmen ben ona minicik kuş...
Abisinin adı Timur, o Selçuk...
Türkan Şorayın yeğeni diye kandırdığım çok olmuştur insanları...
2.sınıfta mı? 3.sınıfta mıyız ? bilmem.Telefonlaşıyoruz..
- Elif, ben okulu bırakıyorum..
- Ağzından çıkanı kulağın duyuyo mu Selçuk?
- Hastayım...
- ....
- Neyin var?
- Sol tarafımı hiç hissetmiyorum, hiç...
Meğer MS hastasıymış minik kuş, tedavi gördü yıllarca, hala daha gün aşırı iğne yaparmış kendisine...
Ne o benim düğünüme geldi, ne ben onun düğününe gittim...
Ama hep iyi arkadaşımdır o benim...
Kitap yazmış..
Adresimi verdim, çabuk gönder dedim...
Elimde bi türlü bitiremediğim ve sırasını bekleyen 3 tane daha kitabımı bi kenara bırakıp, bu akşam bir solukta bu kitabı okuyacağım...
Minik kuş, can dostum, güzel insan...İyi ki varsın....

18 yorum:

Mlke_Btkn dedi ki...

Tüylerim diken dikekn oldu inan buna, çok geçmiiş olsun canım benim ya nasıl güzel dostluklar bunlar, kitabı ben de merak ettim şimdi!!!

ELİF dedi ki...

Melikeciğim aralık ayında MS derneği tarafından satışa çıkarılacak bu kitap..

Mlke_Btkn dedi ki...

Gerçekten mi? unutmam inşallah almak isterim ;)

Sibelbek dedi ki...

Benim de çok yakın bir arkadaşım MS hastası. O da kısa film çekmişti (adresini bulursam gönderirim ya da belki yayınlarım blogta). Çok zor gerçekten, şifalar diliyorum arkadaşına. Ayrıca MS hastalarını ayrıca tebrik etmek istiyorum buradan, zorluklarına rağmen hayattan kopmamaları takdire şayan...

NALAN dedi ki...

çok geçmiş olsun..
hala birbirinizden haberdar olmanız,dostluğununuz baki olması çok güzel..

Güneş Akay dedi ki...

Elifciğim çok üzüldüm, çok zor ...

balböcükleri dedi ki...

ya çok geçmiş olsun ne buya her tarafta bir hastalık.ayrıca böyle güzel dostluklara hayranım

gözde dedi ki...

Çok üzüldüm Elifçim..
kitabı okumayı çok isterim.

Ömer Tuna dedi ki...

Arkadaşınla bağını koparmaman çok güzel. Bende çok değer veririm emek verilen arkadaşlıklara ilkokul ortaokul lise üniversiteden birçok arkadaşımla hala görüşüyorum.her sene birbirimize mutlaka uğrarız. Arkadaşına çok geçmiş olsun yaşanılan sıkıntılara gögüs germek harika!!
Bu arada şu linke tıklayıp yapıştırma olayını beceremedim. Biraz daha uğraşayım biraz bilgisayar özürlüyümde

Sen Gelince dedi ki...

Benim de 3-4 tane MS olan arkadaşım var... Ne kadar zor olduğunu bilirim... Kiminin ne kadar ağır seyrettiğini de... Umarım daha bundan sonra hiç susmak zorunda kalmaz...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Hepimizin hayatında böyle bişeyler var dimi kimi arkadaşımız kimi kardeşimiz kimi komşumuz kimi birileri işte. Her birinin ayrı ayrı hikayesi var herbirinin atrı derdi ayrı devası var. Biz hep bizim başımıza bunlar gelmez diyoruz ama biyerlerde eliyor. Senin yazını okurken bunlar geçti aklımdan. Allah herkesin yardımcısı olsun arkadaşınında umarım bundan sonraki süreçte daha iyi olur herşeyi.

selcuks dedi ki...

minik kuşum, yazın harika...iyi ki varsın ve iyi ki bu duyguları taşıyorsun...bazı arkadaşlıklar vardır...anlatılamaz...yıllar sonra bile bazı anılar gelip geçer gün içinde anlık...gülümsetir istemsiz...işte bu en güzelidir...ben senin her zaman arkadaşınım ve bundan gurur duyuyorum...uzakta olsanda...farketmiyor...düşünceler yakınlaştırıyor inan ve bazen yetiyor...

ELİF dedi ki...

Melikeciğim, ben sana hatırlatırım:))

Sibelciğim, bazen düşünüyorum da acaba benim başıma gelse ne kadar güçlü olabilirim diye:((

Nalancığım, biz hiç kopmadık, hep hatrımızı sorduk birbirimize...

Güneşciğim, sağol canım.

Serpilciğim ya manyak olcam ben yakında hastalıklardan..

Gözdeciğim, bir solukta biten bir kitap, okumanı isterim ben de.

Ömer tunanın annesi, bak yazdıklarımı dikkatle okuyup sıra sıra git, nasıl yapsak yaaa, uygulamalı göstermek lazım sana.

özlemciğim, umarım...benimde 1 arkadaşım daha var, zor bi hastalık maalesef..

Sibelciğim, öyle tatlı bir eşi var ki, hayat sevinci veriyor ona...

Selçuğum, gün içinde anlık geçen o anılar bana da çok oluyor.Numarasız vagonda yerimizden kalkmamak için yaptığımız uyuyor numarasına çok gülerim hala..canım laf olsun diye kesinlikle söylemiyorum şunu, en iyi arkadaşımlarımdansın her daim...

Adsız dedi ki...

yazınız o kadar içten ki gözümden yaş geldiğini fark etmedim bile..
Allah, dardaki herkese acil şifalar versin inşallah..

ELİF dedi ki...

Adsız, amin, teşekkür ederim.

selcuks dedi ki...

elifçim sonunda web sitesini de kurduk...http://www.sustugumseneler.com/
bunun yanında Boyut yayın grubu kitaba sahip çıkarak, dağıtım reklam ve satışında en büyük destekçi olmayı kabul ettiler. http://www.kitapturk.com/books/Kitap/64633/Sustugumseneler.htm
internet satışı da başladı. Tanıdıklarından almak isteyen olursa temin edebilirler sanırım artık... Herşey çok güzel gidiyor ama kafamdaki MS konulu film projemi de hayata geçirirsem başka birşey istemem aslında... Hazırlıklara başladım çoktan. Çok öpüyorum seni... Hoşçakal...

ELİF dedi ki...

selçuğum, seninle ilgili ufak bir yazı daha yazdım yenilerde, başarırsın sen eminim ben.öperim.

selcuks dedi ki...

http://www.turkiyemsdernegi.org/haber_detay.asp?haberID=36

minik kuşum, linki de yazdım.30 Ocak C.tesi Taksim İnsankitapta imza günüm olucak 14:00-16:00 arasında...İstanbulda olan ve gelmek isteyen herkesi beklerim... İster Ms li olsun isterse bir şekilde MS le bağı olsun ,mutluluk duyarım. Hoşçakal...