27 Ağustos 2009 Perşembe

Mimler beni mimler....

Bu mim olaylarında köşe bucak kaçsamda 2 tane olunca sıkıştım köşeye,kaçacak yer bulamadım;
Ortaokul arkadaşım, gözünü sevdiğim facebook sayesinde bulduğum Rüzgarımın annesi, canım arkadaşım Burcu,
ve yeni tanışmamıza rağmen kızını ve kendisini çok sevdiğim güzel Defne'nin annesi Füsun beni mimlediler.
Ne kadar şanslıyım ki ikiside aynı konu hakkında mimlediler.
Kurallar kurallar,
Ödülü veren arkadaş(lar)ın linki yayınlanmıştır...
Logo yayınlanmıştır...
7 arkadaşını ödüllendir, haber ver, peki onu da yaparız.Değiştirip 8 yaptım ben:)))
En zor kısmına geldik; kendinle ilgili 7 ilginç şey yaz. hem çok ilginç hemde tamamen ilginçsiz(telif için TDK'ya başvurcam:)) biri olduğum için zor bu iş.
1- Çok kuruntuluyum, herşeyi kendime dert edebilirim, ufacık bir söz tüm günümü mahvedebilir,
2- Eskiden saçım birazcık ama birazcık kirli olsun bir allahın kulu beni dışarı çıkartamazdı, şimdi kalmadı o gençlik:))
3- Gözümü kırptığımda burnumdaki bir sinir de oynar, hahahaha ablam gülüyor şimdi kesin..
4- Çocukken yamuk basardım, çizmelerime arkadan bakıldığında S şeklini görebilirdiniz:)))
5- Çok iyi sır tutarım, hatta o kadar iyi tutarım ki çoğu zaman verilen sırları kendim bile unuturum:))
6- Çocukken çikolata alerji yaptığı için yiyemedim hatta sevmedim bile, şimdi acısını çıkartıyorum.
7- Çok hızlı yemek yerim, bir oturuşta 1 tencere haşlanmış mısırı yiyebilirim..
Hangi birini yazayım anacım, allahtan 7 tane demişler....
Bitti, yırttık, oh, beni ödüllendirmeyin, beni mimlemeyin, stres yapıyorum.
Şaka bir yana Burcum, Füsuncuğum sağolun.....

5 yorum:

füsfüs dedi ki...

mimler beni de stres yapıyor aslında ama yine de seviyorum:))
biz de seni ve rüyayı çok sevdik, sözlerine çok mutlu olduk, teşekkürler, öpüyoruz defneyle

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

seni seviyorum Elif... teşekkürler...

xxx dedi ki...

aldım mimini elifcim..teşekkür ederim ... yarın akşam yolcuyum kızımı almaya gidiyorum ödevimi dönüşte yapıcam..

gözde dedi ki...

Elifçim çok teşekkürler tatlım ödül ve mim için ama ben bu mimi yapmıştım..http://gozdeayse.blogspot.com/2009/08/gozde-yazyor-blog-odulumuz.html

Sibel GÖZ dedi ki...

canım yaa..önemli değil suç bende yazılarını takip edemiyorum ..yani sadece sen değil diğer bloğlarada zaman ayıramıyorum işim yoğun bu aralar..cevap yazman bile yeterli canım..teşekkürler..sevgiyle...