27 Aralık 2008 Cumartesi

bir ateş lazım..

birkaç zamandır yazmıyordum bloguma, neden mi ,sanırım monotonluktan....
blogumdaki 1 yorum beni tekrar harekete geçirdi,sağol güneş...
bugün kızımla ve aysunla hava almaya çıktık,alışveriş yaptık biraz,değişiklik.daha önce yazmış mıydım bilmiyorum ama aysun ikizlere hamile,süper mucize,rüya mucize ikizler süper mucize.
bu gece minik kızımın tahminimden önce uykusu geldiği için yemek yememek için direndi ve çok ağladı yarı aç uyudu,napalım geceler bizim...

2 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Gecemiz gündüzümüz hep aynı oldu ama düşünsene gecenin bir yarısı seni gülücüklere boğabilecek tek mucize,başkası uyandırsa sinir oluruz:))Bence devam et bloğuna ileride güzel bir hatıra
Sevgiler

Adsız dedi ki...

kesinlikle katılıyorum.. devam edin bu günlüğü tutmaya :)